EBITDA a fost pe intreg anul 2011 de 119,1 mil. euro, in scadere cu 23% fata de 2010.

Compania si-a redus numarul de clienti pe telefonie fixa cu 5%, ajungand la finalul anului sa detina 2,49 mil. clienti.

Pe de alta parte, compania continua sa creasca pe broadband si pe televiziune. Astfel, pe segmentul de broadband compania si-a marit numarul de clienti cu 12,1% la finalul anului precedent, pana la 1,13 milioane, in timp ce pe televiziune operatorul a incheiat anul cu 1,17 milioane clienti (evolutie de 11,9%). Pe segmentul de Internet wireless, compania a terminat anul cu 92.000 de clienti.

Pe trimestrul patru, operatorul si-a redus veniturile cu 4,4%, pana la 162,6 mil. euro.

Citeste si:

"Intr-un context economic care a ramas dificil si incert in 2011, Romtelecom a reusit sa aiba succes cu cateva initiative strategice in 2011, cum ar fi lansarea de noi pachete pentru clientii rezidentiali in a doua parte a anului, care au intrecut asteptarile noastre. In 2012 vom continua sa ne concentram pe oferirea de pachete in locul serviciilor separate, aceasta fiind, cel mai probabil, cea mai mare schimbare a strategiei comerciale a Romtelecom din ultimii ani. Prin completarea ofertei de servicii TV, internet si voce a Romtelecom cu produse lansate in colaborare cu Cosmote, clientii pot cumpara si servicii de internet si voce mobila intr-un singur pachet care are cea mai buna acoperire de pe piata", subliniaza Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom.

Compania a disponibilizat in 2011 un numar de 1.728 angajati, lucru reflectat de altfel si in profitabilitatea celui mai mare operator de telefonie fixa din tara. Compania avea la finalul anului un numar de 7.451 de angajati. Totodata, ARPU a continuat sa se reduca.