Rezultatul a fost sustinut de suita Entersoft Business Suite pentru care au optat in special companii dinproductie, retail, distributie si constructii.

”De la sfarsitul anului trecut, se observa o usoara crestere in piata in zona solutiilor care sustin imbunatatirea relatiei directe cu clientii, fie ei potentiali sau actuali: CRM, Retail, E-Commerce. Acestea sunt solutii cu impact la nivel de vanzari si client service si de aceea in 2012 managerii vor fi tot mai interesati sa investeasca in ele”, a declarat Cristi Cozic (foto), country manager, Entersoft Romania.

Totodata, de la inceputul anului, compania a atras clienti precum Grupul Editorial Litera, MAP (Masini Agricole Performante) .

Citeste si:

Pentru acesta an conducerea companiei estimeaza ca va atrage 15 clienti noi si va ajunge la afaceri de circa 500.000 de euro.

”Un obiectiv important pentru 2012 este continuarea planului de extindere a retelei de parteneri. In acest sens, vom lansa programe de training si certificare internationala in functie de produs si competenta. Primul astfel de program va avea loc in luna martie, urmand ca in toamna sa oferim aceeasi posibilitate de certificare si partenerilor noi care se vor alatura retelei pana atunci”, a incheiat Cristi Cozic.

Entersoft Romania si-a inceput activitatea in 2009. De atunci, compania promoveaza direct si prin intermediul retelei de parteneri suita Entersoft Business Suite, un sistem integrat ERP – CRM – BI – Retail – Mobile – E-Commerce dedicat companiilor mijlocii si mari, dezvoltat in totalitate pe platforma Microsoft .NET.