Samsung Electronics a admis ca incercarea companiei de a intra pe piata tabletelor a fost, in general, un esec. “Sincer, nu ne merge foarte bine pe piata tabletelor”, a spus Hankil Yoon, product strategy executive la Samsung. Aceasta este, probabil, cea mai directa declaratie facuta la Mobile World Congress saptamana aceasta.

Faptul ca Samsung nu sta bine pe piata tabletelor nu este o surpriza – compania e mult in spatele Apple iPad si chiar si a Amazon Kindle Fire in SUA. Dar faptul ca un executiv a admis aceasta slabiciune este un lucru neobisnuit, mai ales intr-o era a “limbajului de lemn” si ale declaratiilor corporatiste, scrie Cnet.com.

Cu toate acestea, Samsung pare sa ramana increzatoare ca Galaxy Note, versiunea cu ecran de 5 inci, va avea succes desi a fost intampinata pe piata cu critici aspre, mai ales din cauza dimensiunii mici. Yoon spune ca se asteapta sa livreze 10 milioane de unitati Galaxy Note, estimari destul de mari pentru o companie care nu merge atat de bine pe acest segment.