„Lucia s-a alaturat echipei noastre cu cateva luni in urma ca Research Manager dupa ce in ultimii doi ani a coordonat studiile de piata despre eMag din pozitia similara ocupata la Daedalus MillwardBrown. Experienta importanta in cercetarea de piata o va ajuta pe Lucia sa analizeze si sa gestioneze, impreuna cu echipa de marketing, portofoliile de clienti si produse ale eMag”, a scris Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezvoltare al retailerului, pe blogul magazinului online.

Ciuca il inlocuieste pe Irinel Burloiu (37 de ani) la conducerea departamentului de marketing al retailerului, Burloiu preluand aceasta pozitie la inceputul lui 2011, dupa opt ani petrecuti la Intel Romania, unde a fost business development manager. Anterior, directorul de marketing al eMag a fost Radu Apostolescu.

Tot in aceasta saptamana eMag a anuntat ca si-a externalizat activitatile de media buying si proiecte speciale catre Conversion Marketing, companie condusa de Marius Pahomi.

Marius Pahomi lanseaza agentia de publicitate digitala Conversion. Primii clienti, eMag si Flanco

Marius Pahomi lanseaza agentia de publicitate digitala Conversion....

Citeste si:

„Dupa multi ani in care departamentul de marketing eMAG a avut si functie de agentie de media interna, am decis sa lucram cu o echipa de specialisti de prima marime din piata”, a mai spus Apostolescu.

eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, a avut afaceri de 145 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 42% fata de 2010, a anuntat recent conducerea site-ului de comert electronic. Pentru acest an, managementul isi doreste venituri de circa 180 de milioane de euro. Astfel, eMag ar ajunge foarte aproape sau chiar ar putea intrece Altex si Domo, cel mai mari jucatori de pe piata locala de retail electroIT.

Citeste si: Marius Pahomi lanseaza agentia de publicitate digitala Conversion. Primii clienti, eMag si Flanco