„Cresterea are la baza revigorarea economiei in cea de-a doua jumatate a anului 2011 si previziunile macroeconomice pozitive pentru 2012, aspecte care au determinat reactii pozitive la clienti, in ceea ce priveste investitiile IT. Romsys este prezenta in sectoarele cheie ale economiei, iar acest fond economic favorabil ne-a generat volume noi de business si o serie de proiecte si clienti noi”, a declarat Horatiu Berdila, director executiv Romsys.

Peste 60 de contracte, crestere pe segmentele financiar-bancar, utilitati, telco si FMCG

In 2011, Romsys a incheiat peste 60 de contracte, din care, mai mult de 25% au fost cu clienti noi.

Romsys a inregistrat in 2012 o crestere constanta pe toate verticalele cheie din portofoliu (financiar – bancar, asigurari, telecom, utilitati si FMCG), procentele variind de la 25% in financiar – bancar, la aproape 100% in utilitati.

Aproximativ 70% dintre solutiile livrate in 2011 de Romsys au fost de tipul ERP, BI si CRM. Restul de 30%, au fost solutii specifice, de nisa, cu impact imediat in evolutia business-urilor si cu o perioada de amortizare de 1-2 ani.