Vanzarile locale de televizoare vor creste anul acesta cu 10%, sustinute fiind de noile tehnologii, potrivit Network One Distribution (NOD – cunoscuta anterior cu denumirea Asesoft Distribution), unul din cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de distributie a produselor electro-IT.
Network One Distribution a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor de televizoare, in linie cu evolutia de doua cifre a pietei de profil. Televizoarele reprezinta 10% din cifra de afaceri a Network One Distribution, care s-a ridicat anul trecut la 200 milioane de euro, conform bilantului financiar finalizat in luna ianuarie a acestui an.

Totodata, NOD a semnat parteneriatul cu Philips pentru distributia de televizoare pe piata din Romania.

„Televizoarele au continuat sa fie si in 2011 motorul pietei electro-IT, cu cresteri ale vanzarilor pe care le estimam la aproximativ 17%. Parteneriatul cu Philips TV ne va aduce o crestere a cotei de piata pe acest segment pana la 16%, comparativ cu 11% in anul 2011”, spune Razvan Ziemba (foto), director general Network One Distribution.

Eroziunea preturilor, dar si adoptarea la scara mai mare a noilor tehnologii ca Smart TV sau 3D, care au trezit interesul consumatorilor au fost principalii piloni ai evolutiei pietei de televizoare in 2011. Totodata, disponibilitatea acestor caracteristici noi pe diagonale mai mici, fapt care implica un cost mai redus de achizitie, va sustine evolutia acestui segment al pietei electro-IT in cursul acestui an.

Piata locala a televizoarelor este dominata de modelele HD Ready si Full HD cu diagonala de 32 inci (81 cm), cu o tendinta de orientare catre diagonalele de 40 si 42” (101-106 cm). Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai cautate modele sunt cele LED.

Network One Distribution are peste 800 de parteneri activi pe segmentul televizoarelor. Compania distribuie in Romania 60 de branduri si aproximativ 80 de categorii de produse. Network One Distribution a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri de 200 milioane euro si vizeaza pentru anul acesta o crestere de 10%.

Compania Network One Distribution urmareste pozitionarea ca jucator regional pe piata distributiei electro-IT din Europa Centrala si de Est, prin extinderea operatiunilor in Bulgaria, Serbia, Ucraina si Ungaria pana in 2014.

Network One Distribution este unul din cei mai importanti jucatori ai pietei de distributie electro-IT de la nivel local, cu afaceri de 200 milioane euro in 2011, in crestere cu 37,9% fata de anul anterior. In 2010, Network One Distribution a raportat un rulaj de 145 milioane euro, in crestere cu 45% fata de 2009, cand afacerile s-au ridicat la 96,7 milioane euro. In prezent, compania desfasoara operatiuni pe pietele din Romania si Moldova.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri