Strategia de anul acesta se concentreaza pe diversificarea portofoliului de imprimante inkjet adresate companiilor mici si mijlocii, dar si a consumatorilor individuali.

Anul trecut am inregistrat vanzari totale de 8 milioane de euro, din care sase milioane de euro au fost asigurate de comercializarea imprimantelor si restul de doua milioane euro de comercializarea videoproiectoarelor - echivalentul a peste 3.500 unitati vandute”, a declarat Simona Decuseara, national sales & marketing manager Epson Romania.

Cu un total de 15% al vanzarilor din regiune, Epson Romania detine pe plan local o cota de 5% pe piata multifunctionalelor inkjet, 90% pe piata imprimantelor matriciale si 25% din piata videoproiectoarelor.

“Pentru anul 2012 ne propunem o cifra de afaceri de 9 milioane euro, incluzand atat gama de imprimante cat si cea de videoproiectoare. In ceea ce priveste imprimantele, vom aduce multe echipamente noi care vor avea un cost de exploatare scazut”, a adaugat Simona Decuseara.

Citeste si:

Dupa o evolutie relativ liniara, piata de printing a inregistrat in ultimul trimestru din 2011, o crestere de peste 28% comparativ cu perioada similara a anului precedent, fiind impulsionata in special de clientii business.

“Exista o evolutie a cererii pentru imprimante care sa tipareasca volume mari la costuri cat mai mici”, a explicat Decuseara.

Aceasta tendinta este remarcata si la nivelul consumatorilor individuali, in categoria carora intra studentii care au nevoie sa tipareasca un volum mare de documente si utilizatorii pasionati de fotografie care doresc sa aiba si pe format imprimat albumele la costuri reduse. Pentru acest public, Epson a lansat o gama noua de imprimante bazate pe sistemul FIT (Fast Ink Top-up).

Condus de Seiko Epson Corporation cu sediul in Japonia, grupul Epson numara peste 78.000 angajati in 99 de companii din toata lumea. Compania activeaza in domeniul imaginii prin productia de imprimante, proiectoare si LCD-uri.