De asemenea, toate produsele disponibile in reteaua Flanco si care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse intre 3 si 10%. Initiativa organizarii Black Week vine pe fondul succesului inregistrat de Black Friday in noiembrie 2011.

“Estimam vanzari mai mari decat in Black Friday. Black Week este o campanie inedita de marketing, prima initiativa de acest fel pe piata romaneasca, avand ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de pret, in vederea stimularii apetitului de consum al clientilor, intr-o perioada care nu este in mod traditional varf de sezon in electro-retail, dar care vine in intampinarea nevoilor de achizitii dinaintea Sarbatorilor de Pasti.” declara Violeta Luca (foto), marketing director Flanco.

Lantul de retail Flanco estimeaza ca Black Week va tripla incasarile unei saptamani obisnuite, valoarea vanzarilor inregistrate in perioada 22-27 martie urmand a se ridica la 35 milioane lei. Flanco estimeaza ca traficul in magazine pe perioada promotiei va fi de 450.000 de vizitatori.

“Black Friday in 2011 a fost un eveniment cu succes foarte mare la public, care a facilitat pentru clientii nostri achizitia echipamentelor electroIT mult dorite in cele mai avantajoase conditii de pret.

Citeste si:

In Romania, necesitatea innoirii dotarilor electrocasnice este una ridicata, iar prin evenimentul de shopping Black Week dorim sa oferim solutiile cele mai atractive pentru a contribui la cresterea calitatii vietii romanilor.” a mai declarat Violeta Luca.

Potrivit reprezentantilor Flanco, intr-o luna obisnuita din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se afla in promotie, fenomen care s-a amplificat in contextul economic dificil al ultimilor ani.

In ceea ce priveste categoriile de produse care vor inregistra cele mai bune vanzari in cadrul Black Week, Flanco estimeaza ca vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, masinile de spalat, combinele frigorifice, aparatele foto si aspiratoarele.