Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie de pe piata locala, schimba oferta
de loializare pentru abonati, prin care acestia sunt rasplatiti pentru timpul petrecut in retea, in functie de tipul si de valoarea abonamentului.
Practic, compania a impartit oferta de loializare in patru pachete: Hello (pentru clientii care au abonamente Orange de mai putin de doi ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) si Trust (peste 8 ani).

Operatorul ofera minute nationale cadou in functie de tipul abonamentului Delfin, Flamingo sau Pantera, iar numarul de minute nationale gratuite creste de fiecare data cand abonatii implinesc 2, 4 sau 8 ani in retea.

Pe de alta parte, clientii isi pot alege unul, doua sau trei numere din reteaua Orange cu care pot vorbi gratuit si nelimitat, incepand cu cel de-al doilea an in retea.

„Clientii beneficiaza acum de mai multe minute nationale, convorbiri gratuite in retea si preturi avantajoase la telefoane”, a declarat Julien Ducarroz, director comercial in cadrul Orange Romania.

Incepand cu prima factura clientii primesc puncte Thank You pe care le pot folosi ulterior la cumpararea unui telefon. Ca noutate, unele pachete de beneficii includ posibilitatea de a folosi in avans punctele Thank You corespunzatoare facturilor viitoare.

Orange este cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala cu afaceri de circa 937 milioane de euro anul trecut si in jur de 10,26 milioane de clienti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri