Practic, compania a impartit oferta de loializare in patru pachete: Hello (pentru clientii care au abonamente Orange de mai putin de doi ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) si Trust (peste 8 ani).

Operatorul ofera minute nationale cadou in functie de tipul abonamentului Delfin, Flamingo sau Pantera, iar numarul de minute nationale gratuite creste de fiecare data cand abonatii implinesc 2, 4 sau 8 ani in retea.

Pe de alta parte, clientii isi pot alege unul, doua sau trei numere din reteaua Orange cu care pot vorbi gratuit si nelimitat, incepand cu cel de-al doilea an in retea.

Citeste si:

„Clientii beneficiaza acum de mai multe minute nationale, convorbiri gratuite in retea si preturi avantajoase la telefoane”, a declarat Julien Ducarroz, director comercial in cadrul Orange Romania.

Incepand cu prima factura clientii primesc puncte Thank You pe care le pot folosi ulterior la cumpararea unui telefon. Ca noutate, unele pachete de beneficii includ posibilitatea de a folosi in avans punctele Thank You corespunzatoare facturilor viitoare.

Orange este cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala cu afaceri de circa 937 milioane de euro anul trecut si in jur de 10,26 milioane de clienti.