“Romanii vorbesc mult la telefon, mai mult decat in Europa de Vest. Nu le prea place sa trimita SMS-uri. Dar cred ca este un lucru cultural. Aici operatorii au fost destul de rapizi in a oferi foarte multe minute, in timp ce in alte tari, la inceput, adica in urma cu zece ani, SMS-ul era o metoda ieftina de comunicare. Pentru ca te costa mai putin sa trimiti un SMS si nu era niciun risc ca cel cu care vorbesti sa te tina zece minute si sa nu-l poti opri. Si, de asemenea, cred ca este un lucru cultural. Romanilor le place sa vorbeasca, sa auda vocea”, explica directorul comercial al Orange.
In varsta de 37 de ani, Julien Ducarroz este directorul comercial pe segmentul rezidential al Orange din 2009 si conduce 1.100 de oameni. El lucreaza in cadrul filialei locale a France Telecom din decembrie 2007cand a fost numit manager de strategie.
Ducarroz spune ca unul dintre lucrurile pe care le-a invatat in Romania este cum sa lucreze si sa conduca o echipa intr-o piata dificila, in scadere.
Orange Romania a implinit de curand zece ani de cand operatorul MobilRom, lansat pe piata locala in 1997, si implicit brandurile sale de servicii Dialog si Alo, au devenit Orange.
Citeste si Ducarroz, Orange: Piata este stabila. Nu putem spune daca urmeaza crestere sau scadere.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: