Romanilor le place mai mult sa vorbeasca la telefon decat sa trimita SMS-uri, afirma Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie de pe piata locala.
In primul semestru al anului trecut, un utilizator roman a vorbit in medie 3 ore si 19 minute lunar pe telefonul mobil, in crestere cu 9% si a transmis 36 de mesaje scrise lunar, mai mult cu cu 33,4% fata de finalul lui 2010, arata datele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

“Romanii vorbesc mult la telefon, mai mult decat in Europa de Vest. Nu le prea place sa trimita SMS-uri. Dar cred ca este un lucru cultural. Aici operatorii au fost destul de rapizi in a oferi foarte multe minute, in timp ce in alte tari, la inceput, adica in urma cu zece ani, SMS-ul era o metoda ieftina de comunicare. Pentru ca te costa mai putin sa trimiti un SMS si nu era niciun risc ca cel cu care vorbesti sa te tina zece minute si sa nu-l poti opri. Si, de asemenea, cred ca este un lucru cultural. Romanilor le place sa vorbeasca, sa auda vocea”, explica directorul comercial al Orange.

In varsta de 37 de ani, Julien Ducarroz este directorul comercial pe segmentul rezidential al Orange din 2009 si conduce 1.100 de oameni. El lucreaza in cadrul filialei locale a France Telecom din decembrie 2007cand a fost numit manager de strategie.

Ducarroz spune ca unul dintre lucrurile pe care le-a invatat in Romania este cum sa lucreze si sa conduca o echipa intr-o piata dificila, in scadere.

Orange Romania a implinit de curand zece ani de cand operatorul MobilRom, lansat pe piata locala in 1997, si implicit brandurile sale de servicii Dialog si Alo, au devenit Orange.

Citeste si Ducarroz, Orange: Piata este stabila. Nu putem spune daca urmeaza crestere sau scadere.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri