Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, intentioneaza sa lanseze o campanie de marketing de 500 de milioane de dolari, cu scopul de a promova aplicatiile software destinate exclusiv companiilor, informeaza BBCNews.

Prin acest anunt facut public de directorul executiv Steve Ballmer, oficialii Microsoft vor ca aceasta strategie le vor permite sa atraga o parte din clientii IBM, cel mai mare rival al sau pe segmentul aplicatiilor software pentru clientii de business.

Noile produse, sistemul de operare Vista si suita de aplicatii Office 2007, care vor fi lansate in a doua jumatate a acestui an, "vor reduce costurile unei companii si totoodata pot conduce la cresterea productivitatii angajatilor ", a adaugat Ballmer.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri