In vederea optimizarii si asigurarii unei mai bune gestiuni a resurselor financiare si umane utilizate in procesele sale de afaceri, Meridian SA, concesionar Dacia Renault ce activeaza in domeniul vanzarilor si service-ului auto, a ales sistemului informatic integrat SIVECO Applications: Modulul de gestiune a achizitiilor, Modulul de gestiune a stocurilor, Modulul de gestiune a vanzarilor, Modulul de gestiune a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar, Modulul de gestiune a resurselor umane, Modulul de gestiune a salariilor, Modulul de gestiune a activitatii de service auto, Modulul de gestiune a activitatii financiar - contabilitate; Modulul de evidenta a activitatii de taxi.

Pentru a-si putea mentine competitivitatea pe o piata cu jucători consacrati, consumatori educati si pretențiosi, Meridian SA a decis si implementarea modulului Desfacere -Aprovizionare, ce are in vedere managementul tuturor proceselor care compun activitatea de desfacere, aprovizioanare si achizitie dintr-o organizatie.

Implementarea acestui modul aduce beneficii esentiale pentru o organizatie ce activeaza in sectorul distributie: se asigura configurarea usoara si facila a politicii de preturi in activitatea de desfacere; controlul total asupra respectarii politicii de preturi de catre personalul implicat; gestionarea completa a discount-urilor acordate de furnizori si acordate clientilor precum si a activitatii agentilor de vanzare; gestionarea operativa a achitarii facturilor de catre clienti cu respectarea incadrarii in limitele de creditare stabilite; posibilitatea configurarii mai multor politici promotionale; un set mare de rapoarte oferind o imagine clara asupra activitatii de desfacere (cat s-a vandut, ce s-a vandut, cat de rentabil s-a vandut); calculul necesarului de aprovizionat pe baza stocului existent si a comenzilor primite de la clienti; configurarea facila a politicii de securitate  a fondului de date.

Citeste si:

In ceea ce priveste activitatea de aprovizionare asigura controlul
stocurilor supranormative si a stocurilor sub stocul minim; marfurile sosite se pot aloca pe comenzile aprobate; asigura controlul vitezei de rotatie a stocurilor; controlul respectarii de catre furnizori a preturilor de livrare si a discount-urilor stabilite; inventarierea operativa a stocurilor; controlul asupra platii facturilor furnizorilor in limita vanzarii produselor aprovizionate;

De asemenea, implementarea modulului de Desfacere-Aprovizionare asigura stabilirea corecta a necesarul zilnic de achizitionat; formularea cererilor de oferta si stabilirea castigatorilor; formularea comenzilor de achizitie si gestionarea stadiului acestora; realizarea de scheme complexe de aprobare pentru cererile si comenzile de achizitie cu notificarea pe mail a persoanelor responsabile cu aprobarea acestor documente.

Prin livrarea unor produse bazate pe tehnologii de ultima ora si implementarea acestora cu succes, SIVECO Romania a demonstrat inca o data faptul ca este o companie care are drept principiu fundamental furnizarea unor produse si servicii de inalta calitate, customizate pe nevoile si pentru satisfactia clientior sai.