Astfel, cel mai mare motor de cautare din lume a lansat oficial ieri Google Finance, un site care cuprinde stiri si continut din domeniul financiar, accelerand astfel pe un segment de piata acoperit de rivalii sai, dintre care Yahoo este cel mai important.

O versiune test a acestui site este regasita pe finance.google.com si contine articole ce apartin altor servicii de informare financiara precum Bloomberg, Reuters, Cnet, Forbes sau Dow Jones.

Portalul se caracterizeaza totodata printr-o serie de unelte ultile investitorilor cum ar fi rapoarte sau tabele de analiza a unor companii. Mai mult, utilizatorii pot discuta si analiza rapoartele oferite de cei de la Google.

Aceasta orientare catre sectorul de media reprezinta cea mai recenta initiativa de expansiune a companiei Google.

Pe ce a mai pariat Google?

Saptamana trecuta, a achizitionat firma Upstartle, o companie din Silicon Valley care furnizeaza o solutie online de procesare a textelor. Aceasta achizitie va pozitiona Google in competitie directa cu cei de la Microsoft care sunt lideri pe piata editoarelor de text prin aplicatia Word.

Recent, Google a anuntat integrarea serviciului sau de mesagerie online (Google Talk) cu cel de e-mail (Gmail), urmand astfel sa devina primul mare furnizor online care combina cele doua tipuri de servicii.
La inceputul acestui an, compania a dezvoltat noua versiune a utilitarului Google Toolbar pentru consumatori si companii.

In urma cu mai mult de un an, Google a lansat serviciul Base, care este gandit ca o colectie de baze de date, unde internautii pot salva o mare varietate de informatii.

In 2004, cel mai mare motor de cautare si-a consolidat pozitia atacand unul dintre ultimele segmente ale industriei unde jocurile le faceau rivali precum Yahoo, MSN sau AOL: e-mailul gratuit (Gmail).