Pozitionarea remarcabila inregistrata pe acest segment de piata este raportata atat la vanzarea de portabile din gama "consumer", cat si a celor din gama "professional". Studiul este relevant in acest sens, cifrele confirmand succesul Fujitsu Siemens Computers pe segmentul de piata al portabilelor: in gama "consumer" detine peste jumatate din piata, inregistrand conform studiului o cota de 50,7%, in timp ce in gama "professional" a atins in anul fiscal 2005 o crestere de 158,7%.
Pe segmentul desktop-urilor s-a realizat o crestere a vanzarilor cu 23,1%. Performanta obtinuta pe acest segment este o consecinta a cererii crescute a utilizatorilor casnici si micilor intreprinderi pentru echipamente fiabile si de o calitate superioara asa cum sunt cele din noua gama profesionala de desktop-uri ESPRIMO.

La nivel international, Fujitsu Siemens Computers, principala companie de IT din Europa, a incheiat exercitiul financiar pe anul 2005, cu un venit de 6.7 miliarde euro, continuand astfel tendinta de crestere de 12% de la an la an fata de anul fiscal precedent. Pe langa aceasta, profitul brut (PBT) este cel mai mare inregistrat pana in prezent, 120 milioane euro, o crestere cu 27% fata de anul fiscal precedent. In ceea ce priveste produsele si solutiile, Fujitsu Siemens Computers isi continua linia ascendenta impresionanta in domeniul solutiilor mobile, cu un venit ce a crescut de la an la an cu 29% pentru produsele "mobile consumer" si cu 23% pentru produsele "business mobile".

In total, vanzarile de echipamente storage au ajuns la o cifra de 500 milioane euro. Produsele Fujitsu Siemens Computers, FlexFrame pentru mySAP si Flex Frame pentru Oracle continua sa dovedeasca faptul ca aceasta companie este lider de piata. Compania a mai castigat o importanta cota de piata prin produsul PRIMERGY BladeFrame, lansat pe piata in toamna anului 2005. In plus, produsele profesionale Fujitsu Siemens Computers au deja implementate standardele impuse de Uniunea Europeana referitoare la Restrictia Folosirii de Substante Periculoase (RoHS) cu mult inainte de termenul limita din iulie 2006.

"Rezultatele excelente obtinute de reprezentanta din Romania sustin intr-o oarecare masura performanta financiara internationala. In anul financiar trecut am avut o crestere de 31% a cifrei de afaceri fata de planul pe care ni-l propusesem, lucru ce ne-a impulsionat sa ne stabilim pentru anul financiar viitor o crestere similara. Intentionam sa ne consolidam pozitia de lider pe piata de portabile si sa crestem cota de piata pe segmentul de desktop-uri si servere Intel. Pentru realizarea acestor obiective, FSC Romania are in vedere ca prime actiuni: cresterea echipei din cadrul reprezentantei, consolidarea excelentei retele de parteneri directi existente in clipa de fata, promovarea intensa a portofoliului de solutii pentru intreprinderile mari (solutiile de tip blade server, solutiile de stocare, aplicatii software, servicii de integrare de sisteme informatice etc.) si nu in ultimul rand, extinderea suportului tehnic si comercial oferit de catre reprezentanta celor mai importanti parteneri indirecti. Avem toate motivele sa fim optimisti!", a declarat dl Dragos Nicolaescu, Country Manager Fujitsu Siemens Computers Romania.

Rezultatele excelente obtinute pe piata locala si cota de piata pe care o ocupam implica o responsabilitate crescuta pentru asigurarea satisfactiei clientilor nostri, motiv pentru care Fujitsu Siemens Computers Romania acorda o atentie deosebita serviciilor sale de garantie si postgarantie. Astfel avem in prezent o retea de 10 parteneri de service autorizati ce asigura o acoperire teritoriala optima, care le permite sa raspunda cu profesionalism si promptitudine cerintelor clientilor, la nivel national. Datele de contact ale partenerilor companiei sunt disponibile online la adresa http://www.fujitsu-siemens.ro/aboutus/parteners/service_parteners.html.

Fiecare partener autorizat de service are capacitatea de a raspunde oricarui tip de cerinte privind suportul tehnic al tuturor produselor Fujitsu Siemens Computers, incluzand serviciile de instalare si configurare, intretinere periodica, interventie on-site intr-un timp determinat, precum si remedierea defectului reclamat in timp real. Desigur, pentru fiecare caz in parte acest pachet trebuie discutat si contractat cu partenerul de service ales pentru realizarea respectivelor servicii postvanzare dorite.
Rezultatele obtinute de Fujitsu Siemens Computers confirma succesul strategiei de business aplicate in Romania.

In cei 4 ani de la deschiderea reprezentantei, echipa noastra a demonstrat permanent ca dedicarea si corectitudinea, cu care ne-am obisnuit partenerii si clientii, reprezinta singura solutie pentru un succes de durata. Aceste principii vor sta in continuare la baza actiunilor pe care le vom intreprinde in viitor, astfel incat sa intarim convingerea tuturor ca alaturi au un partener puternic si de incredere.