Nokia si Germanos au anuntat astazi printr-un comunicat oficial disponibilitatea unei noi facilitati pentru toti utilizatorii Nokia care au nevoie de asistenta pentru terminalele aflate in perioada de garantie. Incepand cu data de 4 aprilie 2006, toate cele 103 magazine din reteaua Germanos vor putea colecta in vederea repararii orice telefon original Nokia care se afla inca in perioada de garantie. Aceasta facilitate se aplica tuturor terminalelor originale vandute de parteneri oficiali contractati ai companiei Nokia, indiferent de localitatea sau magazinul din Romania de unde a fost cumparat respectivul terminal.

„Prin intermediul acestui acord, ne mentinem relatia puternica pe care am dezvoltat-o cu utilizatorii si ne extindem gama de servicii de asistenta, pentru a raspunde nevoile tuturor utilizatorilor. Am descoperit in Gemanos un partener deschis, care a fost de acord sa colecteze terminalele Nokia, indiferent de distribuitorul de la care au fost cumparate”, a declarat Endre Sebesi, Customer Care Manager, Nokia.

In urma acestui acord, toate terminalele Nokia colectate in cadrul lantului de magazine Germanos vor fi repuse in stare optima de functionare la unitatea centrala de reparatii Germanos.

„Germanos s-a angajat sa isi sprijine clientii si sa ofere solutii de calitate. Acest acord reprezinta un demers inovator si este o dovada a eforturilor noastre de a usura viata consumatorilor, prin furnizarea de servicii de valoare - credem ca utilizatorii finali vor fi incantati. Toate magazinele Germanos vor fi implicate in acest proiect, ceea ce demonstreaza deschiderea companiei noastre si angajamentul nostru de a incerca intotdeauna sa satisfacem nevoile clientilor”, a declarat Aris Karoussos, Retail General Manager.

Aceasta initiativa se adauga celorlalte trei programe lansate de Nokia in sprijinul utilizatorilor romani: linia de asistenta telefonica pentru clienti, facilitatile Club Nokia si extinderea retelei de puncte de service Nokia.