Producatorul sud-coreean de echipamente electronice Samsung Electronics a anuntat, marti, amanarea cu o luna a datei cand va introduce pe piata americana primele sale playere echipate cu tehnologia Blu-ray, informeaza Reuters.
Concernul sud-coreean a precizat ca pentru a putea finaliza toate testele necesare a decis sa amane, de pe data de 23 mai pe data de 25 iunie 2006, lansarea oficiala in SUA a primului sau player Blu-ray, Samsung BD-P1000. Cu toate acestea Samsung a tinut sa sublinieze ca intentioneaza sa fie prima companie care ofera un produs echipat cu tehnologia Blu-ray, avand in vedere ca promotorul acestei tehnologii, grupul japonez Sony, preconizeaza lansarea primelor sale playere echipate cu aceasta tehnologie abia in luna iulie.

Anuntul intervine la o saptamana dupa ce grupul japonez Toshiba a inceput comercializarea primelor sale playere HD DVD pe piata japoneza, devenind astfel prima companie din lume care ofera un produs din urmatoarea generatie de playere de discuri optice. in scurt timp Toshiba intentioneaza sa lanseze produsele sale si pe piata SUA, unde vor fi vandute la un pret de 799 si respectiv 499 dolari. in schimb, analistii estimeaza ca modelul Samsung BD-P1000 va fi vandut in magazinele din SUA la un pret de 999 dolari.

Tehnologia Blu-ray va fi nevoita sa concureze cu rivalul HD DVD pentru a putea deveni viitorul standard pentru discurile optice. Ambele tehnologii ofera o capacitate de stocare mai mare decat actualul format DVD, ceea ce le diferentiaza fiind preturile de cost. in timp ce Blu-ray este sprijinit de de grupurile Samsung, Sony, Philips, Dell si Matsushita Electric, rivalul HD DVD este sustinut de Toshiba si NEC. Hewlett-Packard si LG Electronics si-au anuntat intentia de a sprijini ambele formate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri