Lenovo a inregistrat o crestere puternica in Asia, dar si o extindere a pietei in America si Europa, potrivit datelor companiei de cercetare Internatioanal Data Corporation (IDC).

Livrarea PC-urilor producatorului chinez au crescut cu 43,7% in primele trei luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada din 2011. De cealalta parte, livrarile Dell au inregistrat o scadere de 2,1% in fiecare an dupa cecomercializarea produselor a a raportat un ritm negativ de crestere.

Circa 12 milioane de unitati au fost livrate de Lenovo la nivel mondial, ceea ce face ca producatorul chinez sa inregistreze o cota de piata de 13,4% in primul trimestru al acestui an.
Compania se apropie, insa, rapid de producatorul HP, ale carui livrari au totalizat 15,7 milioane de unitati, in crestere cu 3,2% fata de T1 din 2011 si detin o cota de piata de 18%.

De cealalta parte, „marele perdant” al competitiei este Dell, care ocupa dupa primele trei luni ale acestui an locul al treilea in clasament, cu 10,1 milioane de unitati PC vantute si o cota de piata de 11,6%.

Citeste si:

Este totusi inca devreme pentru a face calcule la nivelul intregului an sau estimari, rezultatele de acum indicand numai tendintele din primele trei luni ale anului 2012.

Foto: Lenovo.com