In afara de bunurile mentionate, europenii au mai achizitionat servicii de turism, 7,8%, articole de imbracaminte si sportive, 7,5%, si produse media, precum filme si muzica, 7,4%. Pe ultimele locuri ale clasamentului s-au plasat alimentele, 2,3%, si serviciile financiare si de asigurare, 2,2%.
In ceea ce priveste repartizarea geografica, clasamentul este condus de tarile nordice. Astfel, 50,3% dintre suedezi au utilizat Internetul pentru cumparaturi, urmati de danezi, in proportie de 48%, si de britanici si islandezi, fiecare cu aproximativ 44%.
La polul opus s-au situat statele baltice. Lituanienii au facut cumparaturi pe Internet in proportie de 2,2%, letonii - 4,8%. Tot printre ultimele tari din clasament s-a situat si Grecia, 2,5%. Dintre locuitorii statelor central si est-europene, 9% dintre slovaci au achizitionat marfuri si servicii prin intermediul Internetului, in timp ce doar 5,5% dintre cehi au utilizat magazinele virtuale.
Virsta-tinta: intre 25 si 54 de ani
Potrivit Eurostat, 28,4% dintre europenii cu virste cuprinse intre 25 si 54 de ani si-au facut cumparaturile pe Internet, orientindu-se in principal catre carti, reviste si servicii de turism.
Citeste si:
Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4777&art=11387&cHash=5b5b7e32b1
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: