Ai platit un impatimit al computerelor cu cateva sute sau mii de dolari sa iti “traga” un site pe cinste. Sau poate ai vrut sa economisesti niste banuti si ai stat ore intregi ca sa inveti despre Web si HTML si ti-ai confectionat singur site-ul.

De cateva luni, site-ul tau exista online, dar rezultatele intarzie sa apara, astfel incat ti-ai dat seama ca ceva nu este in regula.

Iata cateva mici trucuri pentru a face un acord fin site-ului tau:

1. Asigura-te ca site-ul tau arata cat mai “profesionist”:

Arunca o privire de ansamblu rece si obiectiva. Ai un site de nota 10 sau de nota de trecere? Partea grafica este de calitate, cu imagini clare si sugestive? Sau este o harababura de nedescris? Ai hibe in design-ul site-ului? Fotografiile sunt prost proportionate? Ai o multime de culori si elemente grafice care obosesc ochiul si “topaie” pe ecran? Are un look amatoricesc? Ar fi momentul sa faci niste schimbari. Prima impresie conteaza cel mai mult atunci cand deschizi o pagina de web.

2. Nu folosi numele companiei tale ca titlu de site web

Nu ne intelege gresit! Daca ai fi Coca-Cola, General Motors, BMW sau Audi poate ca ti s-ar parea un sfat absurd. Dar esti inca necunoscut si vrei sa te afirmi, numele companiei tale s-ar putea sa nu spuna nimic clientilor. Ai mai mult de castigat daca gasesti un titlu foarte “agatator” prin care sa atragi clientii. De exemplu, mai degraba intri pe un site de genul www.telefoaneieftine.ro decat pe un site www.xyzGSMsrl.ro.

Citeste si:

3. Ai mare grija la prezentarea in flash

Homepage-ul tau nu trebuie sa fie doar o prezentare anemica in flash. Flash este o tehnologie care iti permite sa introduci prezentari animate, foarte apreciata de webmasteri, care isi pot pune astfel in valoare talentul pentru care sunt platiti.

Dar aceeasi tehnologie flash face ca un site sa se incarce foarte greu. Motoarele de cautare le evita de cele mai multe ori, iar vizitatorii care se grabesc si cauta o informatie concreta nu au chef de “entertainment”, ci de cunostinte exacte.

Este asadar nevoie de un echilibru intre ce se poate face in flash si ce iti trebuie tie.

4. Interesul clientului primeaza, nu pasiunile tale

Ai grija ca un homepage sa fie concentrat pe ceea ce (ar) cere un client, nu pe realizarile tale marete. Site-urile in care sunt pagini intregi de prezentari elogioase la adresa firmei sunt foarte zaharisite si fara nici un interes pentru clientii tai. Chiar nu intereseaza pe nimeni ce idee ai avut tu cand erai student si cum ai investit banii de Dacie intr-o mica firmulita.

Sursa: http://www.baniinostri.ro/afaceri/afaceri_all.php?ContentID=113