Compania ofera softuri CRM (managementul relatiei cu clientii), ERP (gestionarea resurselor intreprinderii) si business intelligence (aplicatii pentru analiza si raportare care prelucreaza datele de care au nevoie cei din conducerea companiei pentru a lua mai repede anumite decizii).

Anul trecut Criteria Management a avut o cifra de afaceri de circa 45.000 euro, iar fiecare verticala de business a avut o pondere egala.

“Prin lansarea site-ului www.vreau-crm.ro, un instrument util de informare pentru potentialii nostri clienti, mizam pe o crestere a veniturilor Criteria mai ales din zona de CRM in acest an”, a declarat Remus Petre, directorul executiv si fondatorul Criteria Management, companie lansata in 2008.

O solutie CRM ofera o baza centralizata cu informatiile si contactele de care are nevoie o echipa, gestioneaza procesul de vanzare si post-vanzare, contribuie la targetarea mai buna a clientilor, ofera o rata de raspuns si o conversie mai buna, reduce ciclul de vanzare, personalizeaza relatia cu clientii.

De asemenea, compania a introdus un model de business prin care implementeaza solutii CRM in zece zile. De obicei, realizarea unui proiect CRM poate dura si cateva luni.

Citeste si:

“Costul unei astfel de implementari va fi standard si se va ridica la suma de 5.000 euro”, a adaugat Petre.

Solutiile tehnice oferite de Criteria sunt bazate pe mai multe platforme CRM: Salesforce, Zoho, Vtiger, Splendid CRM, Microsoft Dynamics, CAS Software AG. Pe zona de softuri de business intelligence compania colaboreaza cu Microstrategy, iar pentru solutii ERP cu suedezii de la IFS.

Printre clientii companiei se numara Angst, Musette, Mercury 360, Topex, Krka Romania si Burda.

Citeste si: Cum vrea o companie de IT sa isi mareasca afacerile de aproape 7 ori in acest an

Cum vrea o companie de IT sa isi mareasca afacerile de aproape 7 ori in acest an

Cum vrea o companie de IT sa isi mareasca afacerile de aproape 7...