Operatorii de pe piata autohtona au intrat in febra modificarii tarifelor, a lansarii de noi servicii si a extinderii celor existente.
Orange Romania a anuntat, ieri, extinderea acoperirii EDGE in toate cele 41 de resedinte de judet si in statiunile de pe litoralul Marii Negre. Rata de penetrare a EDGE este acum, conform Orange, de aproximativ 40% din populatia Romaniei.

Sectiunea de servicii video a companiei ofera clientilor posibilitatea de a vedea pe telefonul mobil trei posturi de televiziune in direct (PRO TV International, N24 si Minimax), emisiuni TV inregistrate, concerte si meciuri de fotbal in direct, clipuri in timp near-live din UEFA Champions League si Divizia A sau stiri.

Servicii noi la Connex

Pina la sfirsitul acestui an operatorul de telefonie mobila Connex Vodafone va lansa pe piata romaneasca Vodafone Passport, pentru romanii care calatoresc in strainatate (un serviciu care le permite accesul prin reteaua internationala Vodafone la tarife preferentiale), dar si Vodafone Simply, pentru oamenii care vor telefoane simple, cu care sa trimita un SMS, o imagine sau sa dea un telefon.

Se va lansa si Vodafone Play, cu acces la Internet si servicii media pe telefon, dar si cartela Mobile Connect de acces la Internet wireless, care permite o viteza foarte de mare de download si de upload. Intentia Vodafone este ca viteza de upload, care este acum de 64 de kilobiti pe secunda, sa ajunga egala cu cea de download. Vodafone va lansa si o serie de servicii dedicate exclusiv IMM-urilor (spre exemplu, pachetul 3G MultiOffice) si imbogateste oferta de telefoane pentru 3G cu inca noua modele.

Zapp si-a modificat tarifele

Zapp a anuntat, recent, lansarea abonamentului Zapp Talk Free, care ofera convorbiri gratuite in retea, precum si o modificare a structurii tarifare pentru convorbirile in celelalte retele, respectiv apeluri la tarife standard ale altor retele nationale, fixe sau mobile.

Zapp Talk Free este disponibil in doua variante: Zapp Talk Free 600 si Zapp Talk Free 1000. Primul costa 4 dolari/luna (plus TVA), si include 600 de minute de convorbiri gratuite in retea, ce pot fi utilizate de luni pina vineri, intre orele 21.00-8.00, precum si simbata si duminica, indiferent de ora. Zapp Talk Free 1000 include 1.000 de minute de convorbiri gratuite cu orice numar din reteaua Zapp, indiferent de ora sau zi, pentru un abonament lunar de 8 dolari (plus TVA).

In plus, abonatii Zapp Talk Free platesc 0,14 dolari/minut, pentru toate apelurile catre o retea GSM favorita, precum si pentru apelurile catre Romtelecom, RDS, Astral, Dial Telecom, Radiocom (SNR). Apelurile catre restul retelelor nationale sint tarifate cu 0,19 dolari/minut, iar apelurile aditionale in reteaua Zapp, cu 0,09 dolari/minut.

Cosmote se bazeaza pe pret

Succesul extraoptiunii cu 2.000 de minute lunare lansate de Cosmote a depasit orice asteptari ale companiei, sustin reprezentantii sai, fara sa prezinte date suplimentare despre prima sa oferta pina la anuntarea rezultatelor financiare.

Elementul-cheie al strategiei operatorului este tarifarea identica, indiferent de retea.

Cosmote isi propune sa investeasca aproximativ 450 de milioane de euro, in urmatorii trei ani, in modernizarea si extinderea capacitatii retelei, dezvoltarea canalelor de distributie, tehnologie noua si imbunatatirea calitatii serviciilor sale. In acest an, compania promite oferte accesibile si revolutionare pe segmentele prepaid, postpaid si corporate.



Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4822&art=11518&cHash=894e087140

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri