Prima imbunatire, HP Update, este un instrument care actualizeaza automat software-ul, pentru a evita eventuale probleme generate de firmware sau de drivere depasite. In fiecare luna, opt milioane de clienti folosesc versiunea curenta a aplicatiei HP Update. Urmatoarea versiune, asteptata in cursul acestui an, va reimprospata informatiile de continut specifice serviciilor de suport tehnic, cum ar fi ghidurile de utilizare si instructiunile de depanare. HP Update verifica de asemenea update-urile specifice pentru produsul pe care il detine un client, inclusiv software, drivere, aplicatii, firmware/BIOS, instrumente si utilitare.

A doua noutate, HP Technology Center, este un site web centralizat, dedicat principalelor probleme cu care se confrunta utilizatorii de PC-uri. Site-ul este structurat in functie de patru tipuri de probleme, identificate de agentii din centrele de apel, de site-urile de suport si de sondajele realizate in randul clientilor: conectivitatea wireless, securitatea PC-ului, integritatea baterei si configurarea optima a PC-ului. Clientii au la dispozitie instructiuni de depanare, pot rula demo-uri si pot asista la cursuri online gratuite, disponibil oricarui utilizator cu acces la Internet.

Cea de a treia imbunatatire, HP Automatic Product Detection Tool, este un instrument care identifica automat modelul exact al produsului pe care il detine un client, pentru a-i oferi acestuia informatii relevante de suport. Cu un singur clic, instrumentul identifica modelul exact al produsului si furnizeaza un link direct catre pagini de suport, drivere, continut specific, acces prin chat sau email la agentii de suport, precum si alte instrumente de asistenta utile pentru produsele respective.

Pe langa instrumentele de diagnosticare online si serviciile de suport oferite prin intermediul site-ului web, clientii HP pot discuta online prin chat sau prin email cu agentii de suport, fara taxe suplimentare, si dupa ce perioada de garantie a unui produs s-a incheiat. O optiune din ce in ce mai populara, interactiunea prin chat cu agentii HP de suport a crescut cu 140 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„HP isi doreste sa ofere cel mai complex pachet de suport pentru consumatori din industrie”, spune Bob Weis, vicepresidente pentru cele doua Americi al diviziei Customer Operations din cadrul HP. „De la resursele noastre de suport online pana la garantia complexa de un an, HP incearca sa le ofere clientilor care solicita ajutor cele mai bune servicii posibile”.

Atat website-ul HP Technology Center cat si instrumentul HP de detectare automata a unui produs sunt disponibile la aceasta data si pot fi accesate gratuit in America de Nord. Site-ul HP Technology Center este disponibil la adresa www.hp.com/go/techcenter. Instrumentul de detectare automata a unui produs este disponibil prin accesarea link-ului Support and Drivers Downloads de pe site-ul www.hp.com.

Aceste trei resurse online fac parte din oferta HP Total Care, programul de servicii si suport pentru produsele HP de consum. HP Total Care ofera servicii, recomandari, informatii si suport 24x7, indiferent daca un produs este in perioada de garantie sau nu. Programul a fost recunoscut de organizatia J.D. Power and Associates pentru oferirea constanta a unei „Experiente excelente de suport pentru clienti”.