Marina Zara are o experienta de 17 ani, din octombrie 1998 director de marketing in mai multe companii. Ea este absolventa a Institutului Politehnic din Bucuresti si a programului MBA Asebuss, cu specializarea finante si marketing.
Principalul obiectiv al Flanco, in 2012, este cresterea profitabila a afacerii – atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro.
Pentru acest an, retailerul estimeaza o crestere cu 20% a suprafetei comerciale, precum si extinderea echipei cu pana la 100 de noi angajati, in functie de numarul de magazine deschise si de dinamica vanzarilor.
De asemenea, eficientizarea activitatii are in vedere cresterea vanzarii medii pe metru patrat, de la 3.000 de euro, in 2011, pana la 3.200 de euro, in 2012.
Principalii concurenti ai Flanco pe piata locala sunt Altex, Domo, precum si magazine online precum EvoMag.ro, PCFun.ro sau Cel.ro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: