Bancpost sporeste eficienta operationala si comerciala a filialelor sale

Aceasta implementare, unul din cele mai ample proiecte de comunicatii IP (Internet Protocol) din mediul financiar-bancar din Romania, a fost realizata de Bancpost pentru a spori eficienta sa operationala si comerciala cu o retea de date si de voce care reduce costurile operationale, imbunatateste flexibilitatea si rapiditatea in procesele de afaceri.

„Noul sistem ofera servicii de comunicare tuturor angajatilor Bancpost, indiferent de locatie, pe baza infrastructurii de comunicatii de date IP, eliminand costurile si carentele centralelor telefonice traditionale PBX,” apreciaza Bogdan Ciucu – Head of Telecommunications & Networks, IT Sector la Bancpost.

„Solutia de control al apelurilor este concentrata la sediul central al Bancpost, eliminand necesitatea instalarii unor dispozitive hardware pentru voce la unitatile din teritoriu, cu exceptia aparatelor telefonice si a routerelor de comunicare. Acest lucru ne permite sa crestem pe masura necesitatilor si sa deschidem filiale mult mai rapid”.

Sistemul asigura servicii de comunicatii de voce si de date administrate central si cu un nivel inalt de disponibilitate pentru angajatii de la sediul central al UniCredit Romania si pentru cei din 50 de sucursale din tara, unde solutia suporta combinarea comunicatiilor bazate pe protocoale IP (Internet Protocol) cu sistemele de telefonie traditionale.

Citeste si:

UniCredit Romania se pregateste pentru o dezvoltare rapida

UniCredit are in Romania peste 50.000 de clienti care au acces la produsele si serviciile bancii printr-o retea nationala de 50 de sucursale. Pentru a oferi clientilor servicii la standarde inalte de calitate, performanta si rezilienta infrastructurii Cisco de comunicatii unificate sunt esentiale.

Partenerul Cisco cu certificare Gold Datanet Systems SRL a implementat noul sistem in mai putin de doua luni, permitand personalului sa se mute in noua cladire a sediului central UniCredit in luna ianuarie a anului 2006, fara ca acest proces sa afecteze productivitatea. Sistemul va asigura, de asemenea, o infrastructura scalabila si flexibila, care sa simplifice integrarea sistemelor de comunicatii necesare dezvoltarii rapide a companiei.

Sistemul Cisco Unified Communications este conceput astfel incat sa permita configurarea si administrarea centralizata, permitand managementul de la distanta al sucursalelor din teritoriu. Aceste caracteristici au generat reducerea semnificativa a costurilor si economisirea resurselor, atat in timpul instalarii sistemului, cat si dupa initierea exploatarii.