Lansat initial doar ca motor de cautare, Google se extinde in ultimul timp pe o serie de sectoare online diferite, cea mai recenta initiativa fiind reprezentata de lansarea unui calendar prin care utilizatorii au posibilitatea sa-si programeze cele mai importante evenimente, dar si de a le impartasi cu altii impatimiti ai Google.

Astfel, cel mai mare motor de cautare din lume a lansat oficial astazi www.google.com/calendar, accelerand astfel pe competitia cu rivalii sai, dintre care Yahoo se dovedeste a fi cel mai important.

Noul serviciu ofera o interfata “drag-and-drop”, dar si abilitatea de a vizualiza calendarul pe intervale de timp ce variaza intre o zi si o luna, in acelasi timp.

Potrivit reprezentantilor companiei, acest nou serviciu va aduce valoare adaugata utilizatorilor Gmail.

Pe ce a mai pariat Google?

Recent, Google a achizitionat firma Upstartle, o companie din Silicon Valley care furnizeaza o solutie online de procesare a textelor. Aceasta achizitie va pozitiona Google in competitie directa cu cei de la Microsoft care sunt lideri pe piata editoarelor de text prin aplicatia Word.

Google a anuntat integrarea serviciului sau de mesagerie online (Google Talk) cu cel de e-mail (Gmail), urmand astfel sa devina primul mare furnizor online care combina cele doua tipuri de servicii.
La inceputul acestui an, compania a dezvoltat noua versiune a utilitarului Google Toolbar pentru consumatori si companii.

In urma cu mai mult de un an, Google a lansat serviciul Base, care este gandit ca o colectie de baze de date, unde internautii pot salva o mare varietate de informatii.

In 2004, cel mai mare motor de cautare si-a consolidat pozitia atacand unul dintre ultimele segmente ale industriei unde jocurile le faceau rivali precum Yahoo, MSN sau AOL: e-mailul gratuit (Gmail).