Cei mai mari jucatori in domeniul telecomunicatiilor sunt Orange, Vodafone, Romtelecom, RCS&RDS, Cosmote si UPC. Operatorii au fost intotdeauna pe primele locuri in topul advertiserilor, telecomul fiind printre cele mai competitive domenii.

Pe locurile urmatoare in top s-au aflat anul trecut companiile din domeniul cosmeticelor si igienei personale (40 mil. euro) si cele din domeniul medical (25 de milioane de euro).

Investitiile in publicitate au fost anul trecut de 309 de milioane de euro, in scadere cu 2% fata de 2010 si mai putin cu 42,7% comparativ cu 2008, cel mai bun an pentru publicitatea romanesca. Pentru acest an, oficialii Initiative estimeaza ca piata va ajunge la 303 milioane de euro.

Citeste si:

Televiziunea este canalul care atrage cele mai mari bugete, anul trecut investitiile in TV fiind de 200 de milioane de euro (65% din piata).

Citeste si: Initiative: Declinul investitiilor in publicitate incetineste. Anul viitor, piata va fi stabila

Initiative: Declinul investitiilor in publicitate incetineste. Anul viitor, piata va fi stabila

Initiative: Declinul investitiilor in publicitate incetineste. Anul...