Succesul Sony in afacerea PC a inregistrat cresteri si scaderi. Dupa ce s-a luptat pe piata desktop, compania a inregistrat un mare succes catre sfarsitul anilor 90 cu Vaio 505, un notebook subtire intr-o carcasa metalica aurie. Pana in 2002, Sony s-a impus ca unul dintre producatorii mondiali de PC-uri cu cea mai mare crestere. Insa apogeul vanzarilor a trecut. Unele designuri PC - precum Vaio U, un computer handheld - s-au vandut doar in cantitati mici.
Ideea din spatele liniei L este de a integra cunostintele si experienta Sony din domeniile TV si stereo in linia sa de PC-uri. Toshiba abordeaza o strategie similara in cazul PC-urilor sale Qosimo, care functioneaza si ca televizoare LCD.
Modelul VGC-LA din noua linie prezinta un monitor de 19-inch cu o rezolutie 1680/1050 pixeli, un cip T2300 Intel Core Duo ce ruleaza la 1.66GHz, 512 MB memorie, un hard drive de 200GB, o camera video incorporata, capacitati integrate de inregistrare video si un DVD recorder multiformat. PC-urile L Vaio sunt dotate si cu un cititor e-money Felica.
Versiunile introductive ale PC-urilor Vaio L vor avea un pret de pornire de 1.400$. PC-urile vor aparea pe piata japoneza catre sfarsitul acestei luni.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: