„Ne propunem introducerea de noi servicii proprii in portofoliu, care sa ne diferentieze ca specialisti in telefonie mobila. In plus, conectarea permanenta la noutatile tehnologice si achizitionarea noilor produse lansate pe piata, ne vor oferi premisele cresterii cotei de piata in urmatorii trei ani”, a afirmat Zoltan Halmai (foto), directorul comercial al companiei.

El adauga ca Eurogsm este tot mai interesat de segmentul de aplicatii mobile si nu exclude ca pe viitor compania sa se orienteze si catre dezvoltarea de astfel de solutii.

Compania estimeaza ca va inregistra in acest an afaceri de 21,8 milioane euro, in crestere cu 10% comparativ cu anul trecut, evolutie sustinuta in principal de majorarea vanzarilor de smartphone-uri si accesorii.

EuroGsm mizeaza pe afaceri de 21,8 mil. euro, in crestere cu 10%

EuroGsm mizeaza pe afaceri de 21,8 mil. euro, in crestere cu 10%

Citeste si:

Conducerea retailerului anticipeaza pentru 2012 mentinerea pozitiei de lider in vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer, cu o cota de 34%. De asemenea, compania estimeaza ca a ajuns in primele trei luni din acest an la o cota de piata de 7% din numarul de telefoane comercializate la nivel national.

EuroGsm, cel mai mare retailer dealer pentru Orange Romania, are sediul central al companiei la Cluj-Napoca. Compania infiintata in 1997 are in prezent 117 magazine in 79 de orase ale tarii.