“Romanii pun pret pe calitate, chiar si in criza. Anul trecut am avut circa 600 de clienti, acestia achizitionand atat masini de spalat – produsul nostru de baza – dar si uscatoare, masini de spalat vase, aspiratoare sau cuptoare”, subliniaza sales & administration managerul Miele Appliances SRL.

Pretul mediu al unei masini de spalat al acestei marci este de 900 de euro. Comparat cu o masina de spalat “din comert” al carei pret este de circa 250-300 de euro, poate parea o suma piperata insa oficialii Miele au subliniat ca avantajele pe termen lung nu sunt deloc de neglijat.

“Este o investitie pe 20 de ani, daca nu si mai mult”, spune grecul Romaios, venit la conducerea Miele Romania in februarie anul curent. “Sunt modele ecologice, foarte economice, nu rup sub nicio forma hainele, extrem de silentioase, programabile. Dozajul de apa si de detergenti este realizat la perfectie astfel incat, in timp, economiile sa depaseasca cu mult suma platita initial”, considera seful filialei locale a companiei germane. Oficialul companiei spune ca Miele testeaza fiecare masina de spalat cate 10.000 de ore inainte de a fi pusa spre vanzare. Cu toate acestea, garantia produselor este cea minim legala, de 2 ani, cu posibilitate de prelungire in anumite conditii.

Citeste si:

Anul trecut, reprezentanta din Romania a inregistrat scaderea cifrei de afaceri de la 2,14 mil. euro la circa 2 mil. euro, scadere pusa in special pe seama fluctuatiei cursului valutar. “Anul acesta vom creste la 2,5 mil. euro. Continuam parteneriatul cu complexul rezidential Stejarii, proprietatea omului de afaceri Ion Tiriac. Parte din venituri vor veni si din aceasta zona, de vanzare produse in apartamente noi”.

In prezent, Miele vinde produse in special prin showroomul propriu din Otopeni, unde clientii pot testa produsele inainte de achizitionare, dar si prin parteneri din retail, arhitecti sau companii de design interior. “In prezent cu avem in plan sa mai deschidem inca un showroom”, spune oficialul companiei.