Din 1.600 de oameni ce au testat, in cadrul unui sondaj, produsul, programul a rezolvat doar 62% dintre cererile efectuate pe strada si 68% intr-un mediu fara zgomot de fond, conform unui raport al Piper Jaffray. Raportul a pus nota “D” sistemului in ceea ce priveste acuratetea sa, estimand insa ca acesta va deveni din ce in ce mai eficient, in timp.

“Joci la Loto cand folosesti Siri”, spune Gene Munster, analist. “Va mai dura doi ani pana cand sistemul va fi indeajuns de eficient incat sa satisfaca majoritatea clientilor”, considera el.

Apple a facut din Siri principalul obiect de marketing in cazul iPhone 4S, investind masiv in advertising ce a avut in prim plan si personalitati precum Samuel L. Jackson sau Zooey Deschanel. Reclamele au contrastat cu experienta multor utilizatori care s-au plans ca Siri nu recunoaste cuvintele sau le pune in context gresit. De exemplu daca intrebi pe Siri “Unde este inmormantat Elvis”, deseori software-ul considera ca il cauti pe un om numit “Inmormantat Elvis”.

Apple continua sa adauge optiuni sistemului. Compania a spus ca in noul sistem de operare 6, Siri va putea raspunde la intrebari legate de statistici sportive si filme.