Microsoft va raporta pierderi pentru trimestrul al doilea al anului (T4 fiscal al companiei), dupa ce a inregistrat o depreciere contabila de 6,2 miliarde de dolari la divizia de servicii online, din cauza performantelor sub asteptari ale companiei de publicitate pe internet AQuantive, cumparata acum cinci ani pentru 6,3 miliarde dolari.
Pierderea contabila, non-cash, va trece compania pe pierdere in trimestrul al doilea, incheiat in iunie, potrivit Bloomberg. Media estimarilor analistilor indica, anterior, un profit net de 5,3 miliarde de dolari pentru companie in aceasta perioada, scrie Mediafax.

Microsoft a cumparat AQuantive in 2007 pentru aproximativ 6,3 miliarde de dolari, incercand sa prinda din urma Google pe piata publicitatii online. Preluarea companiei a fost anuntata la cateva saptamani dupa ce Google a achizitionat DoubleClick, un alt operator de publicitate pe internet.

Tranzactia nu a adus cresterea anticipata la divizia de servicii online a Microsoft, iar pierderile acestor operatiuni nu pot fi recuperate atat de repede cum se astepta cumpania, a declarat pentru Bloomberg o sursa apropiata situatiei.

Desi preluarea AQuantive nu a avut efectul scontat, Microsoft noteaza ca divizia de servicii online si-a imbunatatit performantele in alte zone, invocand majorarea venitului adus cautarile pe internet si cresterea cotei de piata a motorului de cautare Bing.

Pierdererea operationala a diviziei de servicii online a scazut in primul trimestru al acestui an la 1,45 miliarde de dolari, de la 1,91 miliarde de dolari in perioada corespunzatoare a anului trecut, a anuntat Microsoft in aprilie. Vanzarile diviziei au urcat totodata cu 11%, la 2,13 miliarde de dolari.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri