Interactive Intelligence este o companie americana care furnizeaza solutii informatice pentru call centere care a intrat pe piata locala la inceputul acestui an, insa deocamdata lucreaza prin parteneri. Conducerea companiei doreste sa dechida o filiala in Romania peste doi ani.

„Piata romaneasca de solutii integrate pentru call centere are un potential de crestere foarte mare. De asemenea, are o infrastructura IT buna si, in plus, o multime de companii au ajuns la acel nivel de dezvoltare la care au inteles ca a devenit vitala grija fata de clienti. Cel mai mare potential de crestere il are segmentul centrelor de contact in regim de outsourcing. Acesta se va majora la peste 50% din totalul centrelor de contact din Romania, pe masura ce tot mai multe companii straine isi vor externaliza serviciile de suport clienti. In ultimii ani, Romania a devenit o destinatie propice pentru externalizarea serviciilor de catre companiile externe, datorita pregatirii educationale a fortei de munca, a infrastructurii telecom dezvoltate si a numarului mare de noi specialisti IT si vorbitori de limbi straine”, explica Grygielski.

250 de centre de contact si o piata de solutii IT de 3 milioane de euro

In Romania exista in prezent circa 250 de centre de contact, insa mai putin de 20% au solutii IT de ultima generatie, conform estimarilor Interactive Intelligence.

De asemenea, valoarea pietei locale de solutii pentru centre de contact ar fi de aproximativ 3 milioane de euro, potrivit aceleiasi companii. Cifra include doar valoarea licentelor, nu si pe cea a serviciilor de implementare sau a infrastructurii hardware necesare.

Pana la finalul anului, compania isi doreste sa incheie cinci contracte cu companii mari. Primul client local al Interactive Intelligence este asiguratorul Allianz Tiriac. Compania americana vrea sa ajunga la o cota de piata de 50% in sectorul financiar in urmatorii trei-patru ani.

„Totodata, impreuna cu partenerii nostri, lucram si la alte cateva proiecte promitatoare”, mai spune Marcin Grygielski.

Citeste si:

Managerul nu a oferit detalii despre cifra de afaceri la care ar putea ajunge compania in acest an.

Partenerii prin care lucreaza Interactive Intelligence in Romania sunt Asseco si Lucas Communication Services.

Interactive Intelligence Group este un furnizor global de solutii pentru contact center, solutii integrate pentru comunicatii de business si software si servicii pentru automatizarea proceselor de business. Solutiile integrate de comunicare ale companiei, care pot fi implementate atat la locatie, cat si in cloud pot fi utilizate in industrii precum serviciile financiare, asigurari, centre in regim de outsourcing, recuperare creante sau utilitati.

Interactive Intelligence a fost fondata in 1994 si in prezent are peste 4.500 de clienti la nivel international.
Compania are peste 1.000 de angajati, iar sediul central se afla in Indianapolis, Indiana, Statele Unite. In plus, compania are birouri in America Latina, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia.