Totodata se pare ca multi dintre fanii ce au apasat pe reclame au mintit in ceea ce priveste datele personale inscrise pe site.

Un expert in securitate a declarat ca unele profile par a fi “false” si exista datorita unor programe care nu fac decat sa imprastie spam pe reteaua sociala americana. Reprezentantii Facebook au spus ca nu au vazut “semne ale unor probleme importante”.

“Like”-urile sunt apreciate de departamentele de marketing ale companiilor. Odata ce un user urmareste pagina unui brand, acesta devine target pentru mesaje, poate posta si el pe paginile companiilor si impartasi mai departe informatiile. Unele companii au atras milioane de “like”-uri

In urma cu cateva luni, Facebook a dezvaluit faptul ca 5-6% dintre cele 901 milioane de conturi ar putea fi false – ponderea reprezinta circa 54 milioane de profile.

Citeste si:

Graham Cluley de la compania de securitate Sophos a subliniat ca acest lucru ar putea reprezenta o problema majora. “Spamerii pot produce profile false pe Facebook «in masa» pentru a-i ajuta sa imprastie mesaje frauduloase. Stim ca aceste conturi ruleaza automat”.

Michael Tinmouth, consultat social media, a rulat mai multe campanii de advertising pentru mai multe businessuri de mici dimensiuni. La inceput, clientii erau multumiti de rezultate insa, in timp, au devenit suspiciosi in ceea ce priveste persoanele care le urmareau paginile. Desi targetau oameni de peste tot din lume, cele mai multe like-uri veneau din tari precum Filipine si Egipt. “Aveau intre 13 si 17 ani, numele lor era suspect si cand ne-am uitat mai atenti am vazut ca aceste profile dadusera like la 3.000-5.000 de pagini”, a spus Tinmouth.

BBC a realizat un experiment interesant din care a rezultat ca, intr-adevar, multi fani sunt “falsi” si Facebook devine un mediu din ce in ce mai putin eficient si care este supus riscurilor. Vezi in ce consta experimentul pe BBC.

wall-street.ro a realizat o compilatie de cinci motive/declaratii privind faptul ca reteaua sociala americana NU este un mediu atat de eficient precum ar considera unii din punct de vedere al marketingului.

De ce Facebook NU este o platforma de advertising eficienta: Cinci declaratii si studii ce indica acest lucru

De ce Facebook NU este o platforma de advertising eficienta: Cinci...