Olandezii au raportat un profit net de 167 milioane de euro (203 mil. $) in cele trei luni incheiate la 30 iunie, comparativ cu pierderea masiva de 1,35 miliarde euro in aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile din T2 au crescut la 5,9 miliarde euro, comparativ cu 5,22 miliarde euro anul trecut, in timp ce EBIDA (profitul operational - n.red) a crescut cu peste 20% de la 371 milioane euro la 450 milioane euro in acest an.

Oficialii Philips sustin ca asteptarile pentru 2013 raman viabile: Producatorii olandezi mizeaza pe o crestere de 4-6% a vanzarilor in acest an.

Principalii concurenti ai Philips pe partea de electronice si electrocasnice sunt Sony, Panasonic, Samsung si LG, precum si si Bosch sau Braun.

Citeste si:

Pe partea de echipamente medicale, principalul concurent al Philips este grupul american General Electric, in timp ce pe partea de iluminare - segment pe care totodata producatorul olandez activeaza - principalii competitori sunt nemtii de la Osram.

Foto: captura philips.com