Luna iulie este de obicei cea mai buna perioada a anului pentru Mio Technology, cel mai mare jucator pe piata locala de echipamente GPS, compania dublandu-si de obicei vanzarile in aceasta luna comparativ cu cele anterioare, a declarat pentru wall-street.ro, Laura Samson, director general pentru Romania, Ungaria, Slovacia si Republica Ceha al producatorului de GPS.
„Iulie ar fi trebui sa fie luna cu cele mai mari vanzari din an. Acum exista aceste probleme legate de referendum, cursul euro. Utilizatorii asteapta, nu cumpara imediat, ceea ce ne afecteaza avand in vedere ca iulie trebuia sa fie cea mai buna luna. Exista o crestere, dar nu pe cat de mare ne asteptam”, a explicat managerul Mio Technology.

Ea a adaugat ca, daca, in general, in iulie se inregistrau vanzari duble fata de luna mai, acum majorarea este de 70-80%, insa aceste cifre depind foarte mult si de promotii sau disponibilitatea produselor in stoc.

In prima jumatate a anului compania a vandut in jur de 8.000 de echipamente, volumul fiind similar cu cel inregistrat in primul semestru din 2011.

Pe de alta parte, managerul estimeaza ca pana la finalul anului Mio va vinde circa 20.000 de GPS-uri, cifra similara cu cea din 2011.

Mio detine o cota de aproximativ o treime din piata locala de GPS, un domeniu evaluat anul trecut la circa 65-70.000 de unitati. Laura Samson preconizeaza ca vanzarile la nivel de piata vor stagna anul acesta.

Compania a lansat de curand o noua gama de GPS-uri, produsele fiind deja disponibile in retelele de retail si in magazinele online, la preturi intre 670 si 1.000 de lei.

Cele sase modele noi includ hartile din 44 de tari europene, serviciul de actualizare a hartilor (Lifetime Map Update- LMU) si dispun de modul de navigatie pentru camioane. Serviciul Lifetime Map Update ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si actualiza gratuit hartile pe toata durata de functionare a GPS-ului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri