„Extinderea operatiunilor este o miscare strategica. Ne propunem sa acoperim intreaga regiune a balcanilor, Bulgaria reprezentand in primul rand un avantaj logistic”, a declarat pentru wall-street.ro - Liviu Nistoran, presedintele grupului Televoice.

Extinderea in regiune ar urma sa aduca o crestere considerabila a vanzarilor, pana la o dublare a afacerilor in urmatorii ani.

Nu este insa prima data cand Evolio depaseste granitele tarii. Inca de anul trecut, Televoice a inceput sa comercializeze produsele din brandul Evolio si in Republica Moldova, insa vanzarile de pana acum nu au impresionat.

„Vanzarile din Republica Moldova au reprezentat circa 1% din afacerile Televoice”, a precizat Nistoran. La nivelul anului 2011, compania a inregistrat afaceri de 3 milioane euro (13 milioane lei), potrivit datelor publicate pe Ministerul de Finante.

Miza pe afaceri de 5 milioane euro

Lansarile de tablete si GPS-uri din acest an, doua din cele mai importante segmente pe care activeaza brandul Evolio, ar putea aduce o crestere de peste 60% a afacerilor grupului.

Evotab Fun, cea mai noua tableta a brandului Evolio, este de asteptat sa fie una din cel mai bine vandute tablete ale grupului in acest an.

"Estimez ca vom vinde pana la finele anului peste 14.000 de Evotab Fun, previziune care include si vanzarile pentru versiunea mai ieftina a tabletei, fara GPS, care va fi lansata in toamna, la un pret cu circa 100 de lei mai redus", a declarat Liviu Nistoran, presedintele Televoice

Citeste si:

Citeste si Evolio lanseaza tableta EvoTab Fun si tinteste vanzari de peste 14.000 de unitati

Televoice va incepe de joi sa comercializeze EvoTab Fun, care incorporeaza si modul GPS, la un pret de 649 lei, care include si actualizarea hartii Romaniei in urmatorii doi ani.

30.000 tablete vandute pana la finalul anului

Televoice Grup estimeaza ca va vinde in acest an aproximativ 30.000 de tablete, de la 11.000 in 2011 si circa 12.000 in prima parte a anului, a declarat presedintele companiei, Liviu Nistoran.

"In prima parte a anului, Televoice a vandut 10.000 de tablete Evotab 2 si 2.000 de tablete Neura. Pana la finele anului vom comercializa aproximativ 30.000 de tablete. La nivelul pietei, vanzarile de tablete au crescut in fiecare an, aproape exponential. Anticipez ca, in total, pe piata locala vor fi vandute 150 -160.000 de unitati in acest an", a mai adaugat CEO-ul grupului Televoice.

Pe zona de tablete, brandul Evolio detine o cota de 10% din piata. „Am pierdut cota pe segmentul tabletelor mai mari, de 9,7 inch, dar urmeaza sa lansam un nou model in acest an cu un procesor de ultima generatie in care ne punem mari sperante”, a declarat Nistoran.

In business-ul grupului Televoice, tabletele reprezinta in prezent circa 50%, fiind segmentul aflat intr-o continua evolutie in detrimentul GPS-urilor.

Compania Televoice este detinuta de Liviu Nistoran, fiind al treilea jucator pe piata romaneasca de tablete PC, dupa Apple si Samsung.