Rezultatele arata ca Internetul joaca un rol tot mai important in viata de zi cu zi a utilizatorilor, potrivit Pew Internet and American Life Project, o organizatie non-profit care a realizat sondajul.

45% din utilizatorii Internet, sau un numar estimat de 60 milioane de americani, au declarat ca Internetul i-a ajutat in luarea decizilor importante sau in a face fata unui moment important din viata, in ultimii doi ani, comparativ cu 40% din utilizatori care au raspuns aceluiasi sondaj in 2002.

Un numar estimat de 21 milioane de americani au utilizat Internetul pentru pregatire in cariera, in timp ce 17 milioane l-au utilizat pentru a alege o scoala pentru un membru al familiei sau a cauta ajutor in cazul unor boli grave, potrivit grupului Pew.

Citeste si:

Aproximativ 16 milioane de americani au utilizat Internetul pentru a cumpara o masina sau a efectua o investitie majora sau a lua o decizie financiara. Aproximativ 10 milioane de americani au utilizat Internetul pentru a cauta o noua locuinta; 8 milioane pentru a-si gasi o slujba si 7 milioane pentru a cauta ajutor in cazul unor boli grave.

Se pare ca broadband-ul duce tot mai mult la utilizarea Internetului in luarea unor decizii, este concluzia la care a ajuns Pew. Insa, un continut online mai bun si o publicitate mai mare facuta site-urilor Web ar putea contribui la cresterea utilizarii Internetului in luarea unor decizii importante in viata.