Acordul cu Fredo&Pid’jin ofera Bitdefender expunere pe termen lung catre o audienta pasionata de tehnologie ce numara deja 3 milioane de persoane la nivel global. Aproximativ 70% din publicul Fredo&Pid’jin provine din Statele Unite ale Americii si Canada, iar vizitatorii din Romania au o pondere de 5%.

“E o abordare personalizata si foarte flexibila de promovare a unui brand, diferita de modelul campaniilor standard. Credem ca am reusit sa balansam foarte placut problema monetizarii si mentinerea integritatii creative’’, spune Eugen Erhan, cofondator Fredo&Pid’jin.

“Asocierea dintre un producator de securitate si un webcomic este o premiera pentru ambele industrii si ne ofera oportunitatea de a comunica intr-o forma neconventionala cu o audienta specializata, tehnica’’, a spus Catalin Cosoi, chief security researcher, Bitdefender.

Citeste si:

Autorii benzilor desenate afirma ca trecerea de la modelul de reclama traditionala la o noua forma mai simpla si mai eleganta de promovare are sansa sa imbogateasca experienta cititorilor, prin faptul ca bannerele standard sunt inlocuite cu desene personalizate, in ton cu stilul vizual al site-ului.

Nu au fost facute publice date financiare ale parteneriatului dintre cele doua entitati.