Evenimentul va avea loc la Romexpo Bucuresti, intre 23 si 25 Noiembrie 2012, avand la dispozitie un spatiu de expunere de peste 5.000mp.

Estimarile exprimate se bazeaza in primul rand pe campania publicitara foarte complexa de care va beneficia DigitA, un efort comunicational efectuat pe mai mult de 12 canale media si care constituie principalul punct forte al evenimentului.

Astfel, DigitA ar putea deveni evenimentul de referinta al anului in Romania pentru sectorul IT & C si Consumer Electronics.

Citeste si:

Evenimentul este impartit in doua mari categorii, DigitA Pro si DigitA Life. DigitA Pro ilustreaza implicarea tehnologiei digitale in eficientizarea tuturor activitatilor din cadrul intreprinderii, in timp ce DigitA Life evidentiaza implicarea tehnologiei digitale in a face viata mai usoara si mai frumoasa.

Categoriile principale la DigitA Pro sunt reprezentate de echipamente si aplicatii pentru dotarea oricarui birou impreuna cu solutii pentru facilitarea activitatilor de comert si logistica. De la echipamente profesionale de birotica pentru gestionarea si listarea documentelor la produse si servicii pentru retelistica, telecomunicatii, videoconferinte, tehnologii IP/VoIP, software pentru gestionarea activitatilor intreprinderii (ERP, CRM, BI, BPM, ECM), solutii de arhivare si stocare de date sau soluttii profesionale de securitate a cladirilor sau a retelelor.

Celelalte categorii principale la DigitA, dedicate atat sectorului business, cat si consumer sunt: computere, componente si software; electronice si electrocasnice; telecomunicatii, solutii si echipamente wireless; gaming, console, jocuri electronice, realitate virtuala; audio hifi, playere portabile, home audio; case inteligente.