“Continuare a tranzactiei dintre eMAG si Naspers, am urmarit simplificarea structurii actionariatului companiilor din grupul pe care il conduc – grup format din eMAG, Flanco si NOD. Am incredere ca alaturi de eMAG, Flanco si NOD vor avea in continuare o evolutie ascendenta, pentru ca sunt stabile financiar si au strategia de piata potrivita segmentului in care activeaza”, a declarat Iulian Stanciu.

Omul de afaceri Sebastian Ghita controla anterior 50% din actiunile celor doua companii. Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita.

“Investim in dezvoltarea marcilor proprii, unde exista deja performante notabile, atat in gama de produse electrocasnice Heinner, produse IT Serioux, cat si produsele de display Horizon, toate avand succes pe piata locala. Continuam strategia de dezvoltare a distributiei multichannel, alocand resurse specializate fiecarui canal de revanzare. Astfel, avem departamente si strategii de vanzare dedicate partenerilor nostri din canalul traditional de reselleri, retailului modern, integratorilor, comertului electronic si telecomunicatiilor”, a precizat Razvan Ziemba, director general Network One Distribution.

Citeste si:

Ca strategie de business, retailerul Flanco va miza in urmatorii ani pe o dezvoltare extensiva, precum si pe consolidarea pozitiei pe piata.

„Investitia in oameni este unul dintre principalele atuuri ale cresterii constante a afacerii Flanco si ale atingerii unei competitivitati in industria pe care activam. Directia prioritara pentru dezvoltarea companiei ramane atentia sporita pentru satisfactia clientilor nostri si structurarea business-ului pe principii de profitabilitate si eficienta.”, a spus Violeta Luca, deputy CEO Flanco.

Flanco a inregistrat anul trecut afaceri cumulate in valoare de 113,7 milioane de euro. Conducerea retailerului isi doreste sa ajunga la finalul acestui an la o cota de 15% dintr-o piata estimata la 1,15 miliarde de euro.