Conducerea Sony Romania isi doreste sa obtina anul acesta o cota 20% din piata de tablete premium, estimata la circa 70.000 de unitati, a declarat Lucian Radulescu (foto), cel care din luna mai a acestui an conduce filiala Sony Romania si Moldova.


De asemenea, compania a lansat tableta Xperia S, conducerea Sony dorindu-si sa vanda 3.000 de astfel de tablete pana la finalul anului.

“Lansam noua tableta atat in retailul clasic cat si in cel online. Estimam ca pana la finalul acestui an vom vinde circa 3.000 de unitati si ne propunem sa atingem o cota de 20% din piata premium”, a declarat Radulescu in cadrul primei conferinte de presa de la preluarea functiei.

Piata de tablete premium din Romania se ridica la circa 70.000 de unitati, in timp ce volumul total al acestor dispozitive se ridica la peste 140.000 de unitati, conform datelor Sony.

“Este o piata dinamica, unde s-au inregistrat cresteri de pana la trei ori mai mari fata de anul trecut”, a mai declarat managerul.

Producatorul japonez Sony intentioneaza sa schimbe in urmatorii trei ani strategia businessului axandu-se mai mult pe zona tinerilor, middle-class, dar si pe segmentul feminin.

“In urmatorii trei ani vom avea un schimb al mixului de produse, iar tabletele vor juca un rol important. Focusul Sony se va orienta mai mult inspre segmentul de mobilitate, urmat indeaproape de cel pentru gaming si, nu in ultimul rand, cel de digital imaging (camere foto/video – n.red)”, a mai precizat Lucian Radulescu.

Noua tableta Xperia S este dotata cu un procesor Nvidia Tegra 3, dispune de o memorie de 1GB RAM si un spatiu de stocare de 16/32GB. Ecranul noului dispozitiv are o dimeniune de 9,4 inch si suporta o rezolutie de 1280x800px. Camera foto are o rezolutie de 8MP.

Dispozitivul are un pret de pornire de 1.899 de lei pentru varianta Wi-Fi (16GB) si poate ajunge si la 2.400 lei pentru varianta cu 3G care urmeaza sa se comercializeze pe piata locala la finalul lunii octombrie.

Xperia S ruleaza sistemul de operare Android Ice Cream Sandwich 4.0.1.

Lucian Radulescu lucreaza de 13 ani lucreaza pentru Sony, fiind responsabil de categoriile audio-video si TV, precum si de clientii din distributie, ocupand pe rand functii in departamentul de vanzari si de marketing.

Radulescu l-a inlocuit de la sefia Sony pe Tomohiro Nakashima, numit la inceputul anului 2011 in functia de country manager in Romania si zona balcanilor. In prezent, Nakashima ocupa pozitia de digital imaging marketing head in cadrul Sony din Comunitatea Statelor Independente (CIS).

In 2005, Radulescu a fost cooptat in echipa de product marketing digital imaging la sediul central al Sony din Budapesta, pozitie din care a coordonat tarile din Europa de Est si din Europa Centrala. In 2009 a ocupat pozitia de senior manager, iar in 2010 a fost delegat ca national sales manager Sony Romania si Moldova. Din 2012 conduce operatiunile Sony in Romania si Moldova.

Lucian Radulescu a absolvit Facultatea de Cibernetica din cadrul ASE Bucuresti.

Principalii concurenti ai Sony pe piata tabletelor sunt Apple, Asus, Toshiba si Samsung.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri