Kaspersky Lab Romania are o cota in jurul a 22% pe segementul de securitate IT, concurand puternic cu romanii de la Bitdefender.

„Piata se afla inca in plin proces de redresare, fiind, in continuare, influentata de mai multi factori: de la o incetinire a retailului si o circumspectie mai mare a oamenilor cand vine vorba de achizitii, pana la un intreg set de alte cauze. Niciodata nu avem o singura cauza“, a explicat Cimpoesu.

Managerul companiei afirma ca anul acesta Kaspersky a inregistrat o crestere moderata atat pe segmentul consumer cat si pe cel de business.

„Cresterile au venit pe ambele zone, cu accent mai mult pe zona de business, unde am semnat un numar de contracte importante cu institutii publice si private“, a mai spus oficialul producatorului de software antivirus.

Citeste si:

Kaspersky a lansat in aceasta saptamana suita de securitate pentru 2012, aceasta cuprinzand Kaspersky Internet Security 2013 (pachetul premium,) Kaspersky Anti-Virus 2013 (pachetul de securitate esentiala). Acestea au preturi intre 109 si 189 de lei, la retailerul eMag. Preturile sunt valabile pentru versiunile de un an, care pot fi folosite de un singur utilizator.

„Bineinteles ca avem asteptari mari in ceea ce priveste vanzarile“, a afirmat managerul despre noile solutii.

Kaspersky Internet Security 2013 incorporeaza tehnologia Safe Money (care include metode pentru protectia tranzactiilor online, lucrul cu sisteme electronice de plata, precum PayPal, sau accesarea de pe computer a contului de online banking) si Prevenirea Automata a Exploit-urilor. Exploit-urile sunt folosite de infractorii cibernetici atunci cand initiaza atacuri prin care utilizatorul isi infecteaza sistemul prin simpla accesare a unei pagini web.

Compania ruseasca Kaspersky a fost infiintata in 1997 si are 300 de milioane de utilizatori la nivel mondial.