Compania canadiana de outsourcing Telus International a intrat in Romania prin achizitia pachetului majoritar in cadrul CallPoint New Europe, un furnizor de servicii de call center prezent pe piata locala din 2007.
In prezent CallPoint New Europe are in jur de 300 de angajati in Romania, dintre care 200 in orasul Voluntari de langa Bucuresti si aproximativ 100 intr-un centru deschis anul acesta la Craiova. CallPoint New Europe este prezenta si pe piata din Bulgaria, unde are 600 de angajati.

Conducerea Telus International isi doreste ca in aproximativ trei, patru ani centrele din Romania si Bulgaria sa isi tripleze numarul de angajati, asa cum s-a intamplat si in cazul birourilor pe care canadienii le detin in Filipine si America de Sud.

Oficialii Telus International au afirmat ca in prezent sunt actionarul majoritar al companiei, dar nu au precizat care a fost valoarea tranzactiei. Telus International a cumparat pachetul detinut anterior de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), institutie care era actionar minoritar in companie in urma unei investitii de 3 milioane de euro facute anul trecut.

Telus International este parte a operatorului canadian de telecomunicatii Telus, companie cu afaceri de 8,3 miliarde de euro (10,6 miliarde de dolari canadieni) si 12,8 milioane de clienti. Compania detine centre de contact in America de Nord, America Latina, Filipine, Marea Britanie si are aproximativ 13.500 de angajati.

Conducerea Telus International a decis sa se extinda pe piata europeana pentru a-si diversifica portofoliul de limbi in care ofera servicii. Prin acest parteneriat, furnizorul poate oferi servicii in 28 de limbi.

Negocierile cu cei de la CallPoint New Europe au inceput in martie, iar contractul a fost semnat saptamana trecuta.

„Ne-am uitat in toata Europa. Printre tarile cu care a concurat Romania se numara Polonia, Ucraina si Ungaria”, a afirmat Jeffrey Puritt, presedintele Telus International.

Managerul a mai afirmat ca inca nu sunt planuri concrete in privinta cresterii cifrei de afaceri din Romania.

CallPoint New Europe este un operator de call center care a fost lansat initial in Bulgaria in 2004, iar din 2007 este prezent si in Romania. In 2008 in actionariatul companiei a intrat fondul de investitii Global Finance Growth Fund, iar anul trecut Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).

Filiala din Romania a CallPoint New Europe a fost deschisa e Yann Bidan si Grégoire Vigroux si a avut anul trecut afaceri de 2,6 milioane de euro, conform Ministerului de Finante. De asemenea, compania a inregistrat un profit net de circa 50.000 de euro

Furnizorul de servicii de call-center lucreaza pentru aproximativ 20 de clienti, majoritatea fiind din domeniul comertului electronic, telecom si retail.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri