RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori de telecom de pe piata locala, a ajuns la peste trei milioane de clienti pentru serviciile sale de televiziune, fiind cel mai mare jucator pe acest segment, a declarat Cristina Nicoara, responsabilul de comunicare al companiei.
Ea a facut aceasta declaratie in cadrul unei conferinte de presa organizate cu ocazia lansarii canalelor de documentare Digi World si Digi Life.

Cele mai recente date despre numarul de abonati de televiziune ai companiei erau de la finalul lui 2009, cand operatorul inregistra 1,6 milioane de clienti de cablu analogic si digital si 1,1 clienti de televiziune digitala prin satelit. Pe de alta parte, la acel moment compania avea 1,1 milioane de utilizatori de internet, 1,35 milioane de clienti de telefonie fixa si circa 90.000 de utilizatori de telefonie mobila.

Au crescut prin preturi mici, achizitii si lansari de canale receptionate doar de abonatii RCS&RDS

Principalii competitori ai RCS&RDS sunt Romtelecom si UPC. Compania detinuta de omul de afaceri oradean Zoltan Teszari s-a dezvoltat masiv oferirea de preturi mici, achizitia de alti operatori, iar incepand din 2009 si prin lansarea de canale exclusive, care pot fi receptionate doar de abonatii RCS&RDS.

Cele mai noi astfel de canale Digi World si Digi Life, acestea urmand sa emita din 1 octombrie de la ora 18.00. Cele doua posturi vor putea fi urmarite de toti cei peste trei milioane de abonati de televiziune ai RCS&RDS, indiferent ca este vorba de utilizatori de cablu analogic, digital sau de televiziune digitala prin satelit.

Citeste mai multe in textul: RCS&RDS vrea sa faca productie proprie pentru Digi Life si Digi World. Primele reportaje vor fi lansate anul acesta

Digi World este un canal tematic enciclopedic, continand productii din domeniile biodiversitate, stiinta si tehnica, istorie si calatorii. Pe de alta parte, Digi Life ofera emisiuni cu indicatii practice, canalul urmand sa aiba in grila programe de sport, fitness, nutritie, sanatate, alimente, calatorie si descoperire, bricolaj, relaxare si hobby.

„Anul acesta se implinesc 18 ani de existenta ai companiei. Din 2009 am decis sa mergem si in zona de continut. Am inceput cu un post care credem ca a devenit un etalon: Digi Sport. In 2011 am lansat Digi Film, iar anul acesta Digi 24, Digi World si Digi Life”, a declarat Florin Nemes, director de marketing in cadrul RCS&RDS.

In prezent, RCS&RDS detine in totalitate posturile Digi 24 HD, Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Film 1, Digi Film Pay per View, Digi Premium, Digi World si Digi Life si mai are actiuni la televiziunile Music Channel, H!T Music Channel, UTV.

RCS&RDS este cel mai mare operator de televiziune si internet de pe piata locala, cu afaceri de 478,7 milioane de euro si pierderi nete de 2,9 milioane de euro in 2011. De asemenea, compania este unul dintre cei mai mari operatori din regiune, operatorul avand activitati si in Ungaria, Cehia, Slovacia, Croatia si Serbia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri