Magazinul, redeschis joi, are o suprafata de vanzare de 95 mp. La subsol, magazinul are un spatiu de depozitare, o sala de sedinte dar si un loc de vanzari/consultanta pentru unii clienti fideli ai companiei. Per total, magazinul are circa 260 mp.

“Inainte de imbunatatirea si extinderea magazinului primeam, zilnic, circa 7-800 de oameni. Estimez cresterea numarului vizitatorilor/clientilor cu 10-15%. Tin insa sa subliniez ca nu acesta este scopul primar al magazinului ci imbunatatirea serviciilor oferite clientilor”, a subliniat Bogdan Galbenu, manager Vodafone Store.

Noul magazin are spatii dedicate pentru internet, business, persoane fizice, plata prin card dar si un banc de teste.

Citeste si:

“Este un magazin de vanzari foarte important pentru Vodafone, datorita locatiei centrale. Iarna dar si in timpul concediilor intra foarte multi straini, turisti, oameni cu bani. Magazinul din Magheru se afla printre primele din tara ca vanzari de smartphone-uri”, mai spune Galbenu.

Citeste si: Vodafone vrea sa isi rebranduiasca inca 112 magazine pana in aprilie anul viitor

Deschiderea magazinului coincide cu o perioada de promotii si reduceri la abonamente si smartphone-uri.

In cadrul programului de renovare/extindere in valoare de 7 mil. euro au fost deja imbunatatite circa 70 de magazine, urmand ca in perioada urmatoare, dupa primirea avizelor, sa fie renovate inca circa 20. Cel mai mare magazin dedicat vanzarilor detinut de Vodafone este cel de pe Calea Mosilor.

Principalii concurenti ai Vodafone sunt Orange, Cosmote, precum si Romtelecom, RCS&RDS si UPC.