Desi procentul de crestere este destul de mic, circa 4% (crestere de la 8,1 milioane de euro in 2011 la 8,4 milioane in 2012), aceasta realizare este semnificativa in contextul unui nivelul foarte inalt al eroziunii preturilor (de aproximativ 20% in fiecare an pentru veniturile existente) care marcheaza piata de telecomunicatii din Romania, subliniaza oficialii companiei.

Mai mult, aceasta crestere vine in conditiile unei crize economice severe si a unei instabilitati marcare in zona euro.

“Ne bucuram sa putem estima o crestere a veniturilor, pentru prima data dupa 4 ani. Avand in vedere competitia severa din Romania, dar si continua eroziune a preturilor, care ne afecteaza, aceasta crestere a veniturilor reprezinta de fapt aproximativ 24% in realitate, ceea ce reprezinta o realizare extraordinara, mai ales avand in vedere climatul economic in cadrul caruia ne desfasuram activitatea. Consider ca oricine din industria de telecomunicatii va fi de acord ca o crestere a veniturilor in acest moment, fie ea chiar si modesta, este un obiectiv greu de atins, daca nu chiar imposibil, drept pentru care suntem foarte mandri de realizarea noastra”, a declarat Stuart Evers, CEO al Euroweb.

Realizarile obtinute anul acesta de operatorul roman de telecomunicatii vin ca rezultat al schimbarii strategiei si echipei manageriale.