“Pozitiile se adreseaza in mod egal studentilor, proaspetilor absolventi si persoanelor cu experienta in industria de customer care. Focusul nostru este atat pe limbi straine, franceza, spaniola, germana, rusa, etc, cat si pe limba romana”, a declarat Iuliana Circu, human resources team management, CCC.

De altfel, la inceputul verii, oficialii companiei declarau pentru wall-street.ro ca pana la finalul anului vor sa angajeze in jur de 100 de oameni.

CCC vrea sa angajeze 100 de oameni pana la finalul anului

CCC vrea sa angajeze 100 de oameni pana la finalul anului

Competence Call Center este o companie fondata la Viena in 1998, care este activa pe piata locala din 2007.

Citeste si:

La inceputul lui iulie anul acesta, furnizorul de servicii avea un centru de 400 de angajati la Bucuresti, dintre care in jur de 100 au fost recrutati de la inceputul anului, in special pentru pozitii de agenti de relatii cu clientii sau agenti de vanzari.

CCC furnizeaza in Romania servicii de comunicare scrisa (scrisori, fax, e-mail, online chat), de business process outsourcing, social media (managementul continutului din social media, solutii pentru live chat) si servicii de back office pentru companii din domeniul bancar, al telecomunicatiilor, automotive, online, publishing si aerian.

Citeste si:
Competence Call Center: Vrem sa deschidem un nou centru in Romania. Sase orase sunt pe lista

Competence Call Center: Vrem sa deschidem un nou centru in Romania. Sase orase sunt pe lista

Competence Call Center: Vrem sa deschidem un nou centru in Romania....

CCC vrea sa angajeze 100 de oameni pana la finalul anului