Pe de alta parte, in tara noastra se afla in jur de 10% din numarul de salariati ai Oracle in zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa).
Primul centru de servicii al Oracle a fost deschis in Romania in 2004, iar in prezent compania are in jur de 20 de centre de servicii mari pe piata locala. Toate centrele Oracle sunt in Bucuresti, in apropiere de statia de metrou Aurel Vlaicu.
“In aceste centre oferim servicii in peste 30 de limbi straine. In Romania este un foarte bun mix de limbi straine. In IT, fara engleza nu existi. Cele mai cunoscute limbi, pentru care nu avem probleme in recrutarea oamenilor sunt franceza, engleza, italiana, germana. Pe de alta parte, limbile mai putin cunoscute sunt cele nordice, ceha, sarba, croata, poloneza”, a afirmat Mindrutescu.
Oficialii companiei nu au oferit date despre numarul de locuri de munca disponibile in prezent, insa Oracle este in permanenta printre cei mai activi angajatori de pe site-urile de recrutare.
Media de varsta a celor aproximativ 2.250 de angajati din centrele de suport Oracle Romania este de 29 de ani.
Angajatii din centre lucreaza atat pentru proiecte tehnice, dar si pentru proiecte financiare (facturi,
colectarea banilor, analiza de business).
In urma cu opt ani, inainte de lansarea primului centru de servicii, Oracle avea in jur de 150 de angajati in Romania.
Printre concurentii Oracle in zona de servicii de suport se numara IBM, HP, Microsoft, Computer Generated Solutions, Accenture sau Genpact. Aceste companii au fost printre cei mai activi angajatori in ultimii ani, ele recrutand anual zeci sau chiar sute de oameni.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: