Intrebat despre Surface in timpul conferintei cu analistii organizata pentru prezentarea rezultatelor Apple, Cook a descris produsul ca fiind unul confuz.

"Citim ca este un produs confuz, in buna masura compromis. Unul dintre cele mai dificile aspecte cand proiectezi un produs este sa faci alegeri. Asta am facut noi cu iPad, iar experienta pentru utilizator este incredibila", a spus seful Apple.

Microsoft nu prea a reusit acest lucru cu Surface, sugereaza Cook, iar piata isi va spune cuvantul.

"Ai putea produce o masina care zboara si pluteste, dar nu cred ca va face niciunul dintre cele doua lucruri foarte bine. Oamenii vor privi la iPad si ofertele concurente si cred ca vor concluziona ca iPad este alegerea mai buna", a afirmat el.

Cuvintele dure ale sefului Apple nu au insa acoperire deoarece acesta spune ca inca nu a testat efectiv tableta, mai scrie publicatia americana.

Citeste si:

De precizat insa ca si Steve Ballmer, directorul general Microsoft, a avut o abordare similara in privinta iPhone cand acesta a fost prezentat prima data.

"500 de dolari cu abonament! Am spus ca este cel mai scump telefon din lume si nu este atractiv pentru sectorul de business, pentru ca nu are tastatura care sa-l faca util la trimiterea de emailuri", a afirmat Balmer.

Cinci ani mai tarziu, seful Microsoft inca regreta cuvintele, devenite intre timp un exemplu perfect al criticii lipsite de viziune.

Microsoft, Apple si Samsung isi vor disputa suprematia pe piata tabletelor, mai ales dupa lansarea versiunii portabile a Windows 8, in care cel mai mare producator de software din lume isi pune mari sperante..